آیا سرد بر بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه و بالا سطح کراتینین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا سرد بر بیماران مبتلا به مرحله 3 کلیه و بالا سطح کراتینینآیا سرد را تحت تاثیر قرار بیمار مبتلا به بیماری مرحله 3 کلیه و سطح کراتینین بالا؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری کلیه، آنها باید عواملی مانند سرد که ممکن است سطح کراتینین افزایش و سرعت بخشیدن به پیشرفت این بیماری جلوگیری می کند.

آیا سرد را تحت تاثیر قرار بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه؟

سرد نه تنها می تواند القاء خسارت های کلیه، اما همچنین می تواند عود بیماری کلیه می شود و بدتر خسارت کلیوی. به عنوان مثال، سرماخوردگی می تواند پروتئین های عظیم، ادم، ادرار خون مخفی، و غیره باعث بنابراین بیمار بیماری کلیوی باید در پیش سرد جلوگیری از، به خصوص افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه می باشد. شما می دانید که بدون کنترل خوب مرحله 3 می تواند به مرحله 4 سقوط، حتی 5 به سرعت در حال، پس از آن مردم به صورت دیالیز یا پیوند کلیه.

اگر شما سرد، شما باید برخی از داروها در حال حاضر برای درمان آن را. آنتی بیوتیک انتخاب خوبی برای درمان سرد است، آن دارای اثرات ضد التهابی و ضد باکتری سریع است. چه تر است، آن را ارزان است و هیچ عوارض جانبی بسیار.

از بالا ما می توانیم می دانیم که سرد و دیگر عفونت عوامل خطر معمول است به بدتر بیماری کلیه و القاء عود بیماری کلیه، بنابراین زود هنگام و اقدامات پیشگیری موثر بسیار ضروری و مهم است. علاوه بر این، مرحله 3 مرحله حیاتی است، در این مرحله کلیه های آسیب دیده هستند خفیف تا هنوز هم هستند و می توان آن را با درمان به موقع و به درستی معکوس وجود دارد.

اگر شما بیمار با مرحله 3 بیماری کلیه هستند، انجام توجه بالا برای جلوگیری از سرما و دیگر القاء در زندگی روزانه خود را که می تواند کمک بهتر شما زندگی می کنند. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ckd-basic/697.html





:: برچسب‌ها: اصول CKD، مرحله 3 بیماری کلیه، ویل سرد مرحله بیماری 3 کلیه را تحت تاثیر قرار ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: